Thursday, August 13, 2009

Holiday & Trip with my Girlss..

cewek nina: in reply to your post:

saya tidak dapat naik pesawat tidak lama lagi campur lagi 2 bulan yang saya perlu cuti tahun depan (insyaAllah kalau diizinkan Allah, selamat bersalin bulan satu)
kesimpulannya, kita harus sekali menunda trip kita ke mana mana jua sehinggalah ke tahun hadapan.

cewek adel:
saya tau kamu kurang menggemari pantai-pantai.. ya coba kasi pandangan ke mana harus kita pergi yang ada tempat shopping juga ada tempat urut urut yang boleh kasi badan jadi relax.

cewek shima:
kamu ready saja. saya tau kamu ke mana mana pun boleh. jadi ready ok?

untuk bos bos sekalian:
kamu 3 orang (izmel, dai & chep) tinggal di rumah sana bukit kepayang tolong izmel jaga baby ah. mummy & gf gf sekalian mau pigi jalan jalan.

ok ka?

4 comments:

haf1z tang said...

haha..
dorang bosbos jaga baby..
saya main ps3

dying4wedges said...

sudah la ko sana hafiztang. ko pun kena jaga baby jugak

elixelle said...

haha.. sa ok ja klu pantai klu bdn sda ble pki bikini.. haha!! ya pasti dong ada tpt blanja.. kayaknya babes nina pengen ke bali ya thn dpn.. ;p

dying4wedges said...

hehe.. ba ba.. cepat la ko jadikan badan ko boleh pakai bikini.. ;)

tapi.. sapa mo jaga baby a?? boleh bawak ka?